Jdi na obsah Jdi na menu
 


Stavba Laurku 120

5. 1. 2007

Stavba Laurku 120

             Káru jsem nejdříve začal stavět sám (Hux). Postavil sem podvozek

            a karoserii(to co je ze dřeva). Pak (asi za dva dny) ke mne přišel na  

            návštěvu Vrk a když si všimnul mojí káry, hrozně se mu líbila, tak

            začal stavět se mnou. Přemejšleli sme z čeho uděláme předek a nic nás

            napadnout. nakonec náš pohled stanul na staré esce po bráchovi,

            která byla optimální pro naši stavbu. Rozřízli sme rám esky v půlce, na

            něj nám soused navařil dva vingli za které se přední vidlice přidělala

           k podvozku. Vyztužili jsme podvozek prkénky, jelikož 2centimetrová

          překližka nemá moc velkou nosnost. pak sme ve sběrně šrotu sehnali

         staré jekli (3x3cm), z kterých nám následovně soused svařil zadní vidlici.

         Nakonec jsme měli problém sehnat brzdu, poněvadž stará brzda na

         již  odešla do věčných lovišť. Dále sme celou káru natřeli balakrylem

        (originálně byla z venčí zelená, zevnitř modráa podvozek byl černý).

       U dalšího laku se změnila jen barva ,,interiéru" která byla žlutá.

       Nyní čeká na nový lak který již bude nastříkán barvami ve spreji a bude

       obsahovat zcela nové barvy. Ale zpět k věci. Vrk nakonec sehnal brzdu

      která pasovala na naší vidlici a ten den sme taky uskutečnili zkušební

      jízdu. Výsledek byl vynikající. Brzdy sice tehdy moc nebrzdili, ale jinak to

     bylo super . Na závěr bych měl podotknout že kára se osvědčila jako

     nezničitelná, a nic se jí dokonce nestalo ani když sme s kamarádem v 

     40-ti kilometrové rychlosti nabourali do stromu.  Jen my sme byli trochu odřenía strom měl seškubnutou kůru.

     Laurk team                                                                 5.1.2007